Re: SDI

Autor: Ulfik (ulf_at_23ulf.pl)
Data: Thu 23 Aug 2001 - 20:53:51 MET DST

From: "Piotr" <malyzgut_at_wp.pl>

> A podlaczenie do kablowki tez mozesz tak po prostu sprzedac komus na
drugim
> koncu Polski ? Wystarczy przewiezc telewizor ?

Nie, nie moge. To jest oczywiste. Natomiast dzialania TPSA nie sa oczywiste.
Polemizowac moznaby gdyby przeniesienie lacza do kablowki polegaloby na
sprzedazy modemu kablowego Motoroli.

Jednak w TPSA wiele rzeczy nie jest oczywista - HIS`a sprzedac nie mozna,
ale przeniesc go /byc moze/ mozna :).

TPSA to cos jak Polska (tez ja przenosimy od granic od granic, co jakis czas
i tez nie jest w niej wiele oczywistego ;-))).

pozdrowka.
www.cinema2001.prv.pl stronka o formacie divx.