Re: Tani internet

Autor: Remigiusz Babicz (reik_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 23 Aug 2001 - 09:48:48 MET DST

"obi" <obi_at_usun-to.skrzynka.pl> wrote:

> Użytkownik "Remigiusz Babicz" <reik_at_poczta.onet.pl> napisał w
> wiadomości news:9m0jir$jaq$1_at_news.tpi.pl...
> :
> :
> : akurat ja mieszkam w mniejszym miescie.
> : dobrze, ze prace mam w Krakowie, ale w rodzinnym
> : miescie nie ma mowy o internecie z innego zrodla niz tpsa.
> :
> : I co? mam ciagnac kabel z Krakowa?!
> :
> byc. Byles kiedys w najblizszej centrali tepsy? W najblizszym bok?

Byles. Marudzilem dlugo i dowiedzialem sie, ze sdi 'moze' byc
(i tu lista warunkow technicznych).

> Pytales sie sasiadow czy by sie pisali na zalozenie sieci
> osiedlowej?

Pytales. Nie chca, nie wiedza co to i jak to dziala.

> Moze jakas firma w okolicy ma lacze i zgodzila by sie
> was podlaczyc?

Tak. Modemami 28kbps

> Latwiej podpisac jakas durna petycje i liczyc na to ze kiedys ktos
> zapuka do ciebie i zapyta czy laskawie bys nie zechcial podlaczyc
> sie do internetu.

To wszystko bylo mniej wiecej jakies pol roku temu. Zrezygnowalem
i czekam, az ktos zapuka mi do drzwi. Tak jak to jest w normalnym
kraju, gdzie uslugodawca dba o klienta, a nie klient chodzi i jest
traktowany jak piate kolo u wozu.

reik.