Re: polpak i nowe łącze do frankfurtu

Autor: Pawel Bajorek (pawel_at_radio.com.pl)
Data: Thu 23 Aug 2001 - 10:05:15 MET DST

frankfurt jest jednym z wiekszych wezlow telekomunikacyjnych w europie

KoVaR wrote:

> swoja droga to nie wiem czemu polpak wybral akurat frankfurt
> expertem oczywiscie nie jestem ale wiem ze wiele duzych sieci szkieletowych
> (m.i. EBNOME i AORTA) lacza sie w amsterdamie

Pawel Bajorek, administrator sieci LAN/WAN
Polskie Radio SA, Biuro Informatyki i Telekomunikacji
tel. (+48 22) 6453020, 604117540 (ERA)
al. Niepodleglosci 77/85, 00-977 Warszawa, Polska
mailto:pawel_at_radio.com.pl, http://hermes.radio.com.pl/~pawel