Re: Tani internet

Autor: obi (obi_at_usun-to.skrzynka.pl)
Data: Wed 22 Aug 2001 - 18:17:45 MET DST

Użytkownik "Remigiusz Babicz" <reik_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:9m0jir$jaq$1_at_news.tpi.pl...
:
:
: akurat ja mieszkam w mniejszym miescie.
: dobrze, ze prace mam w Krakowie, ale w rodzinnym
: miescie nie ma mowy o internecie z innego zrodla niz tpsa.
:
: I co? mam ciagnac kabel z Krakowa?!
:
Nigdzie nie mowilem ze koniecznie musi byc to lacze od kogos innego
niz tepsa cytuje :"Nawet biorac lacze od polpaku wychodza naprawde
male pieniadze. Tylko ze nie chce im sie ruszyc d* i wola sobie
poplakac." Do polpaku tez nie mozesz sie podpiac? O ile sie nie
myle to 1 Mb kosztuje cos kolo 2000zl , czyli 100 zl miesiecznie
jesli zrobisz siec na 20 osob (50zl na 40 osob). Do tego 300zl jako
koszta instalacji (kable, switche, serwer) i masz lacze w domu.
Jesli nie masz w okolicy tylu chetnych to sdi na 3-4 osoby tez moze
byc. Byles kiedys w najblizszej centrali tepsy? W najblizszym bok?
Pytales sie sasiadow czy by sie pisali na zalozenie sieci
osiedlowej? Moze jakas firma w okolicy ma lacze i zgodzila by sie
was podlaczyc? Dowiadywales sie o jakakolwiek z tych rzeczy?
Latwiej podpisac jakas durna petycje i liczyc na to ze kiedys ktos
zapuka do ciebie i zapyta czy laskawie bys nie zechcial podlaczyc
sie do internetu.
W mojej dzielnicy (w Gdansku) dzialaja cztery sieci jedna liczy 300
kompow, dwie maja po 50 i jedna ok 20. Widac mozna.

Pozdrawiam
obi
obi_at_skrzynka.pl