Re: SDI

Autor: Mark (tenchi_at_klub.chip.pl)
Data: Thu 23 Aug 2001 - 00:55:35 MET DST

"Ulfik" <ulf_at_23ulf.pl> napisał(a) w wiadomości
<ciap o cenach cesji>
> Nie wspominajac, o tym, ze np. ja mam ochote oddac komus bezinteresownie
> SDI - tj. niech ta osoba mi da 200 zl, ja zaplace 200 zl TPSA i niech
> nastapi cesja umowy. Urzadzenie z Dolnego Slaska trafi do Olsztyna.
>
> Sam sobie zaloze tymczasem Dialog lub osiedlowke.
>
> Tylko czy w Olsztynie na 100 % od razu podepna urzadzenie ?
Na pewno od razu nie podepną bo pewnie nie będzie wolnych portów na
półkach w Olsztynie i ten ktoś będzie musiał czekać aż postawią nową
półkę.
Najprościej to byłoby gdyby druga osoba byłaby podłączona do tej samej
centrali bo wtedy to tylko sprawdzenie linii i przepięcie kabli na
centrali.

Tylko że nie wiem jak to by w praktyce wyglądało.

--
Mark
tenchi_at_poczta.fm