Re: SDI

Autor: Radar (radar77_at_poczta.fm)
Data: Thu 23 Aug 2001 - 08:26:01 MET DST

> Nie wspominajac, o tym, ze np. ja mam ochote oddac komus bezinteresownie
> SDI - tj. niech ta osoba mi da 200 zl, ja zaplace 200 zl TPSA i niech
> nastapi cesja umowy. Urzadzenie z Dolnego Slaska trafi do Olsztyna.

mialem kiedys niepotrzebna 2 linie tel. i chcialem ja przeniesc w inne
miejsce tj. oddac kumpeli, ktora tel. nie miala - co kosztowalo mniej niz
polowe ceny - fachofcy tepsowi stwierdzili ze nie mam mozliwosci
technicznych.. (a byla to ta sama centrala)... kumpela zlozyla zamowienie na
tel. i... po dwoch tygodniach mozliwosci znalazly sie tyle ze za pelna
stawke.....

pozdrawiam
radar