SDI

Autor: Ulfik (ulf_at_23ulf.pl)
Data: Wed 22 Aug 2001 - 23:16:14 MET DST

Na www.tpsa.pl pisze o tanszym dostepie.
Fajna sprawa. Nigdy jednak nie wiadomo, czy to co pisza jest realnie
dostepne.

Czytam wiec, ze moge moje SDI oddac za 200 zl komus innemu.
Czy to oznacza mozliwosc spekulacji usluga SDI ?
Jak wiadomo w wielu miejscach nie mozna kupic SDI, wiec skoro ktos nie moze
dostac, a inny dostal, to teraz moglby odsprzedac komus innemu za 800 zl. Co
prawda byloby z tego tylko 600 zl zysku, a 1000 juz wplacono za instalacje,
ale SDI mozna po prostu juz nie chciec. A szkoda tak po prostu oddac
urzadzenie TPSA.

Nie wspominajac, o tym, ze np. ja mam ochote oddac komus bezinteresownie
SDI - tj. niech ta osoba mi da 200 zl, ja zaplace 200 zl TPSA i niech
nastapi cesja umowy. Urzadzenie z Dolnego Slaska trafi do Olsztyna.

Sam sobie zaloze tymczasem Dialog lub osiedlowke.

Tylko czy w Olsztynie na 100 % od razu podepna urzadzenie ?

Tyle moich watpliwosci. Dziekuje za uwage.

---------
pozdrawiam.
www.cinema2001.prv.pl divxy.