Re: Tani internet

Autor: Pawel Szymanski (pawel_at_nospam-szymanski.pl)
Data: Wed 22 Aug 2001 - 21:06:15 MET DST

In article <9m0lug$nja$1_at_fargo.cgs.pl>, obi wrote:

> Użytkownik "Remigiusz Babicz" <reik_at_poczta.onet.pl> napisał w
> wiadomości news:9m0jir$jaq$1_at_news.tpi.pl...
>:
>:
>: akurat ja mieszkam w mniejszym miescie.
>: dobrze, ze prace mam w Krakowie, ale w rodzinnym
>: miescie nie ma mowy o internecie z innego zrodla niz tpsa.
>:
>: I co? mam ciagnac kabel z Krakowa?!
>:
> Nigdzie nie mowilem ze koniecznie musi byc to lacze od kogos innego
> niz tepsa cytuje :"Nawet biorac lacze od polpaku wychodza naprawde
> [...]
znajoma firma w jednej z podwarszawskich miejscowosci, poprosila
mnie zebym znalazl im jakies lacze (o. 512kbps).
i co sie okazalo? tpsa lacza nie podciagnie bo
'brak mozliwosci technicznych', pozytywnie odpowiedzial
tylko jeden provider ale z laczem gora 128kbps.
i co robic? na szczescie jest sdi...

Ever

--
Paweł Szymański