Re: Tani internet

Autor: obi (obi_at_usun-to.skrzynka.pl)
Data: Wed 22 Aug 2001 - 12:41:19 MET DST

Użytkownik "Jerzy Marciniak" <jmarcin_at_jm.net.pl> napisał w
wiadomości news:jktvl9.dlk.ln_at_62.148.86.9...
:
: Jak myslisz, dla jakiego % internautow jest jedyny?
:
Coraz mniejszego :) A jesli ktos naprawde chce to moze sie odlaczyc
od tpsa w praktycznie kazdym wiekszym miescie w polsce, a
przynajmniej zebrac sie w kilkanascie osob pociagnac siec lokalna i
wykupic lacze stale. Nawet biorac lacze od polpaku wychodza
naprawde male pieniadze. Tylko ze nie chce im sie ruszyc d* i wola
sobie poplakac.
Z kumplami kladlismy kable trzy miesiace, trzy miesiace (glownie
dni wolne od pracy i szkoly) skakania po starych dachach, okolica
jest nieciekawa, rozwalajace sie stare kamienice, 4 kompy na ulice.
Wykupilismy sobie lacze 0,5 Mb (od firmy nie zwiazanej z tpsa).
Teraz siec ma 50 kompow a dalsze 20 czeka na przylaczenie. Wszystko
sie da zrobic, wiec jak slysze zawodzenie "mamusiu a ani nie chca
do mnie przyjsc i mi dac, zrob cos" to mnie szlag trafia.

Pozdrawiam
obi
obi_at_skrzynka.pl