Re: Tani internet

Autor: Jerzy Marciniak (jmarcin_at_jm.net.pl)
Data: Wed 22 Aug 2001 - 11:27:10 MET DST

Użytkownik Glina <glina2_at_silesianet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ltm8o$dtv$1_at_sunsite.icm.edu.pl...

> Spoznili sie z tym absurdem o jakies 3-4 lata ...
>
> Konkurencja jest. Jak gdzies nie ma to sie rozwija - co , moze rzad ma
> zaplacic netii zeby sie zainstalowala w pcimiu dolnym ?

Wiesz moze poczytasz o czyms takim jak "dopust" (ISOC PL) ewentualnie
"filtry na lacza dzierzawione" (pl.internet.polip), ewentualnie
"warunki wymiany ruchu" (dotyczy rowniez telefonow) czy tez "problemy
NOM i Netii 1" (dotyczy 1033) a potem porozmawiamy o realnych mozliwo-
sciach powstawania konurencji dla TP S.A.

> Polpak nie jest jedynym wyjsciem internetu z polski.
> A caly ten protest jest smieszny.

Jak myslisz, dla jakiego % internautow jest jedyny?

Ta akcja bedzie taka jaka stworza ja internauci - jezeli
poparcie bedzie smieszne to akcja rowniez.

JM