Re: Tani internet

Autor: Wojciech Skrzypinski (skrzyp_at_hot.pl)
Data: Wed 22 Aug 2001 - 13:24:33 MET DST

obi_at_usun-to.skrzynka.pl (obi) wrote in <9m027k$c54$1_at_fargo.cgs.pl>:

>: Jak myslisz, dla jakiego % internautow jest jedyny?
>:
>Coraz mniejszego :) A jesli ktos naprawde chce to moze sie odlaczyc
>od tpsa w praktycznie kazdym wiekszym miescie w polsce, a
>przynajmniej zebrac sie w kilkanascie osob pociagnac siec lokalna i
>wykupic lacze stale.

Nie mowiac o osobach, ktore mieszkajac w strefie numeracyjnej np. 22
wciaz korzystaja z dial-up'u przez TP SA ...mimo, ze wiele wiele miesiecy
temu mogli przesiasc sie na Netie. Ja tak zrobilem kiedy tylko pojawila sie
taka mozliwosc - jakosc uslug byla nie do porownania, a rachunki nizsze.
Ale niektorzy wola sobie ponarzekac na TP SA !!! Oczywiscie nie mowie
o mieszkancach malych miast i wsi - gdzie byc moze nie ma zadnej
alternatywy - ale o leniach z d. miasta, majacych pod nosem Internetie,
Coolnet, ElNet ...ale wciaz korzystajacych z TP SA.

Pozdrawiam,
Wojtek