Re: Akcja TANI INTERNET http://www.naszruch.pl/

Autor: Marcin Krakowiak (m.krakowiak_at_fiber.net.pl)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 16:33:49 MET DST

Tomasz Piłat wrote:

> "Strona zoptymalizowana dla MS IE 5.x."
> A dla kogo będzie zoptymalizowany ten wasz nowy, tani internet?

napis bezsensu, ale przesadzasz... u mnie w Netscape strona wyglada dobrze

> To jest absoltuna nieprawda.

to co pisza w tym akapicie to absolutna prawda.

> Piszecie tylko i wyłącznie o 020. Zaznaczcie
> to. Siec(i) z których np. ja korzystam nie są ani wolne, ani zawodne, a
> koszt ich używania stoi na "europejskim" poziomie.

to jestes szczesliwy....
bo ja prowadzac firme ISP ani nie moge kupic przyzwoitej przepustowosci w
europejskiej/swiatowej cenie ani zaoferowac dostepu modemowego w cenie ktora nie
zniecheca klientow

> Co po złamaniu monopolu (polemizowałbym z tym określeniem),
> jeśli nie będzie inwestycji, a potencjalni klienci nie będą mieli pieniędzy?

a tak to kto robi te inwestycje?

> Poncki

zyjesz w Polsce czy w jakims innym kraju?

pozdrawiam,
Marcin Krakowiak
http://www.fiber.net.pl