Re: Akcja TANI INTERNET http://www.naszruch.pl/

Autor: Tomasz Piłat (poncki-NOSPAM-USUN_at_irc.pl)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 16:06:09 MET DST

In pl.internet.polip Jerzy Marciniak <jmarcin_at_jm.net.pl> wrote:
> Bez zbednych komentarzy: warto poprzec ta akcje:
> Akcja TANI INTERNET

"Strona zoptymalizowana dla MS IE 5.x."
A dla kogo będzie zoptymalizowany ten wasz nowy, tani internet?

"[ ] Chcę otrzymywać info o nowych akcjach"

A za co chcecie się zabrać po zapewnieniu nam wszystkim taniego internetu?
Klonowanie? Sekty? Legalizacja [wstawić co się lubi]?

"Koszty używania Internetu w Polsce należą do najwyższych na świecie.
Równocześnie sieć jest zawodna i słabo dostępna. Co gorsza, lata mijają, a
sytuacja wcale się nie poprawia. Winę za ten stan ponoszą władze, które nie
potrafią stworzyć warunków dla konkurencji w telekomunikacji i złamać
monopolu TP S.A. A za bezczynność władz płacimy wysokie rachunki my -
użytkownicy."

To jest absoltuna nieprawda. Piszecie tylko i wyłącznie o 020. Zaznaczcie
to. Siec(i) z których np. ja korzystam nie są ani wolne, ani zawodne, a
koszt ich używania stoi na "europejskim" poziomie.

I dlaczego organizatorzy takich protestów nigdy nie patrzą na to co się na
rynku dzieje? Co po złamaniu monopolu (polemizowałbym z tym określeniem),
jeśli nie będzie inwestycji, a potencjalni klienci nie będą mieli pieniędzy?

Poncki