Re: Akcja TANI INTERNET http://www.naszruch.pl/

Autor: Jarek Hirny (jeronimo_at_kki.net.pl)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 17:23:51 MET DST

I stało się tak, że Marcin Krakowiak napisał(a):

>to jestes szczesliwy....
>bo ja prowadzac firme ISP ani nie moge kupic przyzwoitej przepustowosci
>w europejskiej/swiatowej cenie ani zaoferowac dostepu modemowego w cenie
>ktora nie zniecheca klientow

Soł fakin łot? Elementarna logika podpowiada, że przy użytych przez nich
kwantyfikatorach, wystarczy jeden przypadek aby rzeczoną tezę obalić.
Poncki tym przypadkiem jest, ergo, akapit jest bzdurą.

Już nie wspominając o tym, że jest wielu innych ludzi, którzy mają dobre
łącze i nie narzekają na jakość i szybkość swojego połączenia.

(a to, że ktoś -- np. ja -- może być zadowolony z tego, jak mu działa SDI,
to pewnie w ogóle nie wchodzi w rachubę, co?)

Zdrowia, piwa,

--
Jarek Hirny * http://agnus.eu.org * fidonet:2:480/96.666 * icq:92898666
The future will be better tomorrow.