Re: OT: osobiste animozje i przekrecanie faktow

Autor: Nina Liedtke (nina_at_hell.pl)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 14:39:56 MET DST

On Mon, 20 Aug 2001 12:53:51 +0000, Asmodeusz <chris_at_asmodeusz.prv.pl>
wrote in article <3B81085F.651E167C_at_asmodeusz.prv.pl>:

> [...]
> >
> Przyganiał kocioł ...

        Wiesz, to, że Tonid tak bredzi, to normalka. Nawet nie uważam za
konieczne prostować tych bzdur. Ale to, że Ty porównujesz mnie z nim (że
niby on kocioł, a ja garnek, więc jesteśmy siebie warci) uważam za
krzywdzące. Kiedy coś cytuję *ZAWSZE* podaję Msg-ID lub link, aby każdy
mogł sięgnąć do oryginalnego, cytowanego tekstu. Nie dokonuję cięć
zmieniających sens lub kontekst wypowiedzi. Zawsze tak robiłam, a od
czasu, jak Rzeczpospolita wydrukowała mój post z polipa zmanipulowany
właśnie w taki ohydny sposób (nie zaznaczone cięcia, przypisanie mi
autorstwa części tekstu, który cytowałam -- wskutek czego z
merytorycznego postu zrobiono bełkot 'Intergłupka'[1]) mam szczególne
obrzydzenie do takich metod. Robię wszystko, co możliwe, aby moje cytaty
mogły być wzorem rzetelności i przejrzystości. I po co? Żeby zostać
zrównaną z Tonidem, ot tak, bez dania racji? :(

[1] Określenie zaczerpnięte z artykułu Jarka Rafy
<http://www.wsp.krakow.pl/papers/f_moder.html>.

Nina

--