Re: OT: osobiste animozje i przekrecanie faktow

Autor: Asmodeusz (chris_at_asmodeusz.prv.pl)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 17:20:58 MET DST

Nina Liedtke wrote:

> Wiesz, to, że Tonid tak bredzi, to normalka. Nawet nie uważam za
> konieczne prostować tych bzdur. Ale to, że Ty porównujesz mnie z nim (że
> niby on kocioł, a ja garnek, więc jesteśmy siebie warci) uważam za
> krzywdzące. Kiedy coś cytuję *ZAWSZE* podaję Msg-ID lub link, aby każdy

Nina niniejszym przepraszam Cię bardzo i prostuję. Tym stwierdzeniem
chciałem tylko zaznaczyć fakt, że Tonid zarzuca przeinaczanie faktów
właśnie tobie. Po prostu jego zarzut wydał mi się absurdalny. Powinien
byc skierowany dokładnie odwrotnie, przeciwko niemu.
Moja odpowiedź była zbyt wieloznaczna i nie chciałbym być źle
przeczytany także przez innych czytających.
Proszę więc wszystkich żeby czytali to zdanie jako: "Zarzucasz innym
dokładnie to co sam robisz" (skierowane do Tonida oczywiście)
Przepraszam jeszcze raz i obiecuję na przyszłość czytać to co napiszę.
Zgadzam się w zupełności z tym co napisałaś w powyższym poście, twoja
zdolność wyszukiwania cytatów zawsze mnie zadziwiała

> [...]
> zmieniających sens lub kontekst wypowiedzi. Zawsze tak robiłam, a od
> czasu, jak Rzeczpospolita wydrukowała mój post z polipa zmanipulowany
> właśnie w taki ohydny sposób (nie zaznaczone cięcia, przypisanie mi
> autorstwa części tekstu, który cytowałam -- wskutek czego z
> merytorycznego postu zrobiono bełkot 'Intergłupka'[1]) mam szczególne
> obrzydzenie do takich metod. Robię wszystko, co możliwe, aby moje cytaty
> mogły być wzorem rzetelności i przejrzystości. I po co? Żeby zostać
> zrównaną z Tonidem, ot tak, bez dania racji? :(

Głupio mi teraz :( Naprawdę przez głowę by mi to nie przyszło. To nie
miało być porównanie. Ech cancela już nie wyślę ale mam nadzieję że ten
post wystarczy za sprostowanie i przeprosiny :(

--
Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
chris_at_asmodeusz.prv.pl