Re: Onet.pl - Drugi Komunistyczny Aparat Cenzorski [lekko OT]

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 11:15:10 MET DST

Bulba napisał:

> ^^^^^^^^^^^^^
> Już napisałeś, nie kosztowało mnie to nawet jednego piwa.
> Tani jesteś ;) (o Expertowych problemach z dostrzeganiem szyderstwa bšdź
> też ironii nawet nie będę wspominał)

> Istnieje misiu, istnieje. Zaufaj mi.
> Fakt że coś nazwałeś 'public domain' oznacza prawo do posiadania tego
> przez wszystkich (jako własności publicznej) ale nie oznacza takowego
> obowišzku. Tak więc właściciele serverów news nie majš obowišzku
> przyjmowania tego 'dobra publicznego' aczkolwiek mogš zechcieć.

nic nie rozumiesz
nie mozna kogokolwiek pozbawiac dostepu do dobra publicznego bez uzasadnienia
to wynika z konstytucji

> Czyli, w zakresie obecnie omawianym, żadnej?

podlega ochronie prawnej takiej jak kazde inne dobro publiczne, czyli ochronie
konstytucyjnej
dawno nie czytaliscie kolego konstytucji

> Smutne jest to że nie masz dostępu do regulacji polskich, gdyż te i tylko
> te obowišzujš między innymi Ciebie.

czytaj konstytucje

> Nie cenzor słoniku.... To właściciel...

znow sie mylisz
dobro publiczne tym sie charakteryzuje ze nie moze stanowic niczyjej wlasnosci.

> Jeśli nie lubisz tej knajpy, to jš opuść, a nie plujesz się że Ci nie
> odpowiada.

Przyrownanie usenetu do knajpy jest interesujace