Re: Archiwa usenetowe a nagłówki

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_poczta.onet.pl.invalid)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 03:58:48 MET DST

Osoba podpisana jako "Michal Zalewski" <lcamtuf_at_gis.net> w art.
news:Pine.LNX.4.33.0108200025370.11917-100000_at_dione.ids.pl pisze:
On 19 Aug 2001, Tomasz Piłat wrote:

> Poza tym, miałeś przedstawić strukturę bazy, która to będzie
> przechowywać. Gdy to zrobisz, oszacujemy czy moja holograficzna
> macierz wystarczy. Ty musisz podać tę strukturę, bo musi być oan
> dopasowana do Twojego algorytmu, czyż nie?

Wlasnie, troche off-topic, czy juz ujawnilismy implementacje sortowania
kwantowego (tego z liniowa zaleznoscia czasowa, w pudelku)?:0 Pamietam, ze
technicy mieli jakies problemy z jedna podprocedura, ale sobie zgrabnie
poradzili...

Jeszcze nie, czekamy na zakończenie rekompilacji jądra Experta. Wtedy będzie
widać, czy się czasem zanadto nie chwalili.
Moduły Buzdygana co i rusz powodują polip panic albo GPF (General Polip
Fault) :-(

Echelon
Wydział AI
Dział Kontroli Projektów
Sekcja Expertyz

--
Andrzej P. Woźniak  usher_at_poczta.onet.pl  (z->h w adresie z nagłówka)
                    *** MUSK TFUi WRUK ***