Re: Archiwa usenetowe a nagłówki

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_gis.net)
Data: Fri 17 Aug 2001 - 04:44:42 MET DST

On Fri, 17 Aug 2001, Jacek wrote:

> Pytaj configow z alt.config, bo ja juz nie mam sily powtarzac. Usenet
> i protokol nntp zostal opisany przez rfc

Nie. Protokol zostal opisany w RFC, protokol komunikacyjny jednakze nie
stanowi nic o tym, gdzie przebiegaja granice Usenetu. Rozwazyles, od czasu
naszych poprzednich dyskusji, przeczytanie jakiegokolwiek RFC?

> Slynny byl test aktywnosci w usenecie i ilosci cytowac. Gdy
> sprawdzilem to podobno uzyskalem najwyzszy wynik na swiecie, okolo 100
> tys lub wiecej cytowan w usenecie.

Szukales slowa 'jacek'?;)

Michal Zalewski [lcamtuf_at_bos.bindview.com] [security]
[http://lcamtuf.coredump.cx] <=-=> bash$ :(){ :|:&};:
=-=> Did you know that clones never use mirrors? <=-=