Re: RFD: Nowa polska hierarchia przyrodniczo-hobbystyczna iza.*

Autor: Franz Maurer (franzmaurer_at_poland.com)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 01:56:22 MET DST

On Mon, 20 Aug 2001 00:50:36 +0200, Jacek <pastor21_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>tak bylo
>teraz nadchodza handlowcy od kwadratowych rybek i plaskich jak LCD akwariow

>Ale te zle opinie generuje konkurencja, a odpowiada na nie juz hot-line .
>To jest doskonaly przyklad na komercjalizacje usenetu przez banki
I na tym mniej wiecej polega konkurencja...
To tak jak z amerykanskimi wyborami - chodzi o pokazanie
kontrkandydata jak puszczalskiego glupka ktory nie zna geografi swiata
Naprawde widzisz cos w tym zlego?

>Krajowa umowa miedzy producentami i zakaz nieuczciwej reklamy i konkurencji w
>internecie.
Khe... khe... khe... zajady mi popekaly...
Etyka w biznesie to cos rownie abstrakcyjnego jak gierkowska 10-ta
potega gospodarcza...
Poczytaj np. o postanowieniach podpisanego przez firmy farmaceutyczne
kodeksu reklamy i tego co potem robia i jak kombinuja zeby to obejsc
:)

>Polozna to juz nie baba, to jest zawod medyczny, podlegajacy swiatowym
>standardom.
A tu mi zabiles cwieka... nie znam swiatowych standardow dla poloznych
Smiem podejrzewac ze u nas zadne nie sa spelnione.

>Jezeli wino czerwone jest korzystne i potwoierdzila to nauka,
Jest... potwierdzila to nauka... 'French Paradox' ale nie tylko -
oddzialywanie odpowiednich dawek alkoholu na mechanizmy enzymatyczne.
Spytaj na pl.sci.medycyna o induktory enzymatyczne.

>to dlaczego na oddzialach nie ma jeszcze balonow z tym winem .
Nie mowimy o "piciu" tylko o piciu - roznica ilosciowo-jakosciowa

--
Franz M.