Re: RFD: Nowa polska hierarchia przyrodniczo-hobbystyczna iza.*

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 00:50:36 MET DST

Franz Maurer™ napisał:

> Zwlaszcza ze przez ostanie 24 h korzystam non-stop z platnego serwera
> i dyskutuje o prywatnych sprawach pewnej izy :)

tak bylo
teraz nadchodza handlowcy od kwadratowych rybek i plaskich jak LCD akwariow

> To moze tylko ja mam szczescie do czytania samych zlych opini...

Ale te zle opinie generuje konkurencja, a odpowiada na nie juz hot-line .
To jest doskonaly przyklad na komercjalizacje usenetu przez banki

> Tylko pokaz mi jak ty stwierdzisz ze Anna Kowalska nie jest
> przedstawicielka jakiejs firmy a po prostu ma pozytywne
> doswiadzcenia...

Krajowa umowa miedzy producentami i zakaz nieuczciwej reklamy i konkurencji w
internecie.

> Wiesz jak to jest... jedna baba drugiej babie...

Polozna to juz nie baba, to jest zawod medyczny, podlegajacy swiatowym
standardom.
Jezeli wino czerwone jest korzystne i potwoierdzila to nauka, to dlaczego na
oddzialach nie ma jeszcze balonow z tym winem .