Re: RFD: Nowa polska hierarchia przyrodniczo-hobbystyczna iza.*

Autor: Franz Maurer (franzmaurer_at_poland.com)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 00:22:11 MET DST

On Sun, 19 Aug 2001 23:35:57 +0200, Jacek <pastor21_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Usenet to niekomercyjny srodek komunikacji/dyskusji spraw prywatnych,
Zwlaszcza ze przez ostanie 24 h korzystam non-stop z platnego serwera
i dyskutuje o prywatnych sprawach pewnej izy :)

>Niekoniecznie.
>Nie wazne co sie mowi, wazne ze sie mowi (podobno tak dziala marketing
>internetowy)
Dzieki temu 'mowieniu' poszedlem do City Banku i zmusilem takiego
jednego pana zeby pocial nozyczkami moja karte :)

>Akurat na grupie banki pracuja przedstawiciele bankow z hot-line i produkuja
>posty sponsorowane, reklamujac swoje uslugi i odpowiadajac klientom
To moze tylko ja mam szczescie do czytania samych zlych opini...

Na jednej z grup motoryzacyjnych kilka miesiecy temu PR-owcy jednej
firmy wytropili jakiegos goscia ktory straszanie zlorzeczyl na ich
autko i zamiast pomoc i wyjasnic - odmowili naprawy w serwisie :))

>Dokladnie jak w telewizji.
>Artykuly sponsorowane oznaczone jako: reklama
>Zakaz wystepowania przedstawiciela handlowego pod adresem prywatnym , gdy
>reklamuje na usenecie produkt handlowy swojej firmy.
Tylko pokaz mi jak ty stwierdzisz ze Anna Kowalska nie jest
przedstawicielka jakiejs firmy a po prostu ma pozytywne
doswiadzcenia...

Sam napisales:
>Usenet to niekomercyjny srodek komunikacji/dyskusji spraw prywatnych,
Wiesz jak to jest... jedna baba drugiej babie...

--
Franz M.