Re: Korporacje a poczta

Autor: Daniel Podlejski (underley_at_underley.eu.org)
Data: Sun 19 Aug 2001 - 21:10:48 MET DST

Mac napisał(a):
[...]
: I co - mam wycinac wszystkie linie ze znakami przestankowymi??? A skad u
: licha mam np. wiedziec, ze od Ciebie przyjda DWUKROPKI zamiast ">". Mailery

regexp "^([><:=\|]|[ \t\s]*[a-zA-Z\.]*>)" wyłapuje 99% cytatów, a zapewne
istnieją inne, lepsze, wystarczy poszukać.

: wyczyniaja takie cuda, ze nie chce mi sie kombinowac co ktos moze sobie
: wymyslec. Korzystam ze zwyklych, ogolniedostepnych skryptow, wiec prosze

Widać słabo szukałeś ...

: mnie glupim nie nazywac.

Ech, coraz więcej osób ma problemy z czytaniem ze zrozumieniem.
W którym miejscu napisałem. że jesteś głupi ?

: A tak na marginesie to jak bys wycial takie cos z poczatku maila:
:
: Dnia Fri, 17 Aug 2001 23:08:16 +0200, "Tadeusz Kowalski"
: <tadeusz_at_kowalski.com.pl> popełnił co następuje:

Wiesz, sporo ludzi stosuje standardowe "attribution", więc nie
ma problemu z wycięciem tego. A że od czasu do czasu trafi się
coś nietypowego - trudno, zdarza się. A jesli zacznie pojawiać
się częściej - zawsze można dopisać linijkę do skryptu.

--
Daniel Podlejski <underley_at_underley.eu.org>
   ... Lord, I got to ask a favor and hope you'll understand