Re: RFD: Nowa polska hierarchia przyrodniczo-hobbystyczna iza.*

Autor: Franz Maurer (franzmaurer_at_poland.com)
Data: Sun 19 Aug 2001 - 12:09:41 MET DST

On Sun, 19 Aug 2001 11:52:07 +0200, "TKL" <tkluwak_at_it.pl> wrote:

>Z tego, ze nie pojawilo sie to na pl.rec.akwarium ani
>zadnej innym miejscu bedacym zwyczajowym miejscem spotkan wirtualnych
>czlonkow IZA
Czyzby polip stal sie kolejnym miejscem wirtualnych schadzek
gupikologow? Mam nadzieje ze z racji konotacji biologicznych slowa
"polip" nie bedziecie probowali udowodnic ze grupa ta powinna nalezec
do iza.* :)

>oraz z deklarowanej przez inicjatorów na każdym kroku poufnosci
>informacji (przyznaja to nawet teraz, po ujawnieniu tego przez nas) wynika
>jednoznaczna wola robienia tego poza plecami IZA.
Jak wynika z tego threadu schizma w kolach rybackich stala sie
problemem polskiego internetu :)
Jesli ktos probuje zawlaszczyc sobie nazwe IZA to proponuje listy
adwokackie, prokurature ew przybyszow z Wolgogradu... polipowi moze
dajcie spokoj, co ;)?

--
Franz M.