Re: RFD: Nowa polska hierarchia przyrodniczo-hobbystyczna iza.*

Autor: TKL (tkluwak_at_it.pl)
Data: Sun 19 Aug 2001 - 11:52:07 MET DST

Użytkownik "Nina Liedtke" <nina_at_hell.pl> napisał w wiadomości
> On Sat, 18 Aug 2001 18:06:56 +0200, "red_at_KK" <redkk_at_skrzynka.pl> wrote
> in article <9lm3bj$cub$1_at_aquarius.webcorp.com.pl>:

(...)

> Pl.rec.akwarium nie jest forum IZA - a przynajmniej nie ma na ten
> temat żadnej wzmianki w oficjalnym opisie tej grupy, dostępnym na
> http://www.usenet.pl. To zwykła, publicznie dostępna grupa pl.*.

Tak, ale członkowie IZA _od samego początku_ przyjeli grupe pl.rec.akwarium
za swoje forum. Jesli bysmy kiedys ustalili, ze oficjalnym miejscem spotkan
jest Hotel Mariot w Warszawie, to nie trzebaby tego zapisywać w regulaminie
hotelu, tylko w regulaminie naszej grupy ;-).

> Napisanie na nią postu nie jest równoznaczne z przystąpieniem do żadnej
> organizacji. Co to za chory pomysł w ogóle?!

Sorry, ale każda organizacja może sobie sama ustalac sposób swego działania.
Przynajmniej od 1989 roku. BTW, nikt nie zmusza Cie do wstepowania :-/.

Akwarystow.

> Niewiedza nie jest usprawiedliwieniem dla rozpowszechniania
> fałszywych informacji. Trzeba było napisać np.: "osoby podpisane pod tym
> listem, używające w polu 'From:' nazwy IZA bez wiedzy ani zgody
> pozostałych osób, czujących się członkami IZA[1] lub chcących tylko
> spokojnie dyskutować na pl.rec.akwarium[2], nie zostały poinformowane o
> tym projekcie na forum pl.rec.akwarium tylko listami prywatnymi, co
> uważają za niekoszerne" a nie 'Od miesięcy kanałami prywatnym...' etc.

Skąd wiesz? IZA jest bytem rzeczywistym, mimo, ze nia ma osobowości prawnej
i nie posiada zarządu. Przyjęta dawno temu przez wszystkich członków IZA
praktyka polega na tym, aby wszystkie sprawy IZA były podawane do wiadomosci
na grupie pl.rec.akwarium. Nikt sie z tego dotychczas nie wyłamywał. Byc
moze o tym nie wiedzialas, ale unikaj takich jednoznacznych ocen w stosunku
do naszej organizacji. Z tego, ze nie pojawilo sie to na pl.rec.akwarium ani
zadnej innym miejscu bedacym zwyczajowym miejscem spotkan wirtualnych
czlonkow IZA oraz z deklarowanej przez inicjatorów na każdym kroku poufnosci
informacji (przyznaja to nawet teraz, po ujawnieniu tego przez nas) wynika
jednoznaczna wola robienia tego poza plecami IZA. Slepy by to dojrzal :-/.

No, powiedz jakie to "Cóż"

> Nie ma też nic wspólnego z plamami na Słońcu. Ma natomiast duży
> związek z brakiem zdziwienia na widok bezpodstawnego oskarżania kogoś
> o działania bezprawne lub na widok dowolnych innych absurdów. Tonid jest
> z tego znany.

Kurna felek, nie on byl inicjaorem. Ja czytam tylko pl.rec.akwarium i nie
bede spradzal, czy ktores z 15 nazwisk komus tam nie pasuje :-/.

Pozdrawiam,
Tomasz Kluwak