Re: RFD: Nowa polska hierarchia przyrodniczo-hobbystyczna iza.*

Autor: TKL (tkluwak_at_it.pl)
Data: Sun 19 Aug 2001 - 12:27:12 MET DST

Użytkownik "Franz Maurer™" <franzmaurer_at_poland.com> napisał w wiadomości

> Czyzby polip stal sie kolejnym miejscem wirtualnych schadzek
> gupikologow? Mam nadzieje ze z racji konotacji biologicznych slowa
> "polip" nie bedziecie probowali udowodnic ze grupa ta powinna nalezec
> do iza.* :)

Byc moze sprawa wydaje Ci się małopoważna, ale uwierz, że dla kogoś kto
przez 2 lata angażował się w IZA wygląda to nie tak smiesznie :-/.

wynika
> Jak wynika z tego threadu schizma w kolach rybackich stala sie
> problemem polskiego internetu :)
> Jesli ktos probuje zawlaszczyc sobie nazwe IZA to proponuje listy
> adwokackie, prokurature ew przybyszow z Wolgogradu... polipowi moze
> dajcie spokoj, co ;)?

To po co odpowiadasz? Chcielismy, aby nasz apel dotarl do decydentow. Dalsza
dyskusja jest juz Wasza zasluga. Tylko odpowiadamy na Wasze zarzuty.

Pozdrawiam,
Tomasz Kluwak