Re: Archiwa usenetowe a nagłówki

Autor: Tomasz Piłat (poncki-NOSPAM-USUN_at_irc.pl)
Data: Sat 18 Aug 2001 - 07:49:57 MET DST

Jacek <pastor21_at_poczta.onet.pl> wrote:
> Mowisz o algorytmie wyszukiwarki Google.
> No przeciez nikt nie powie ze jest dokonaly.
> Takie algorytmy projektowalem 10 lat temu i pewnie o kilka klas efektywniejsze,
> gdyz uwzgledniajace moje potrzeby.
Niech zgadnę. Na dowolne zapytanie zwracały pustą stronę?

> Pomysl czemu ludzie klikaja kilkanascie , kilkadziesiat razy w wyszukiwarce i
> spedzaja godziny na szukaniu.
> No wlasnie dlatego ze algorytmy wyszukiwania sa niedoskonale, nieefektywne, a
> dodatkowo sa takie, poniewaz kazdy klik to odslona innego banera i czym dluzej
> szukasz tym wiecej banerow sie otwiera i sponsor za to placi.
Dlaczego więc nie stworzysz własnej wyszukiwarki? Lepszej od google?
No dlaczego? Masz całą potrzebną wiedzę.

> Czy wyobrazasz sobie dokladna wyszukiwarke, ktora wyszukuje dokladnie to czego
> szukasz od razu.
> Mysle ze jej los bylby przesadzony. Zbankrutowalaby w szybkim czasie.
A już wiem dlaczego! Bo byś nie zarobił na tym! I dlatego tak Cię boli, że
inni zarabiają...

> Zalatw mi w Google testy moich wyszukiwarek to sie przekonasz o efektach.
> Moga to byc takze inne duze, publiczne bazy danych,
> gdzie celem jest szybkie, dokladne wyszukiwanie informacji a nie tak jak w
> przyslowiu, ze celem nie jest zlapanie kroliczka, ale gonienie go.

Wiesz, jestem gotowy zarchiwizować dla ciebie cały polski internet.
Podaj tylko format bazy danych. Spidery są gotowe, dopisanie parsera to
kaszka z mleczkiem. Bazę sprzętową mam..... Ready?

Poncki