Re: Krzysztof Czuma, Elektron i PZU ....

Autor: Lukasz Jachowicz (honey_at_7thGuard.net)
Data: Fri 17 Aug 2001 - 09:32:57 MET DST

Jacek napisal(a):
> i podobnie jest w IT
przed chwila mowiles, ze dowody w IT latwo znalezc :)

> czy zatrzec slady to nigdy nie masz pewnosci, ale spreparaowac falszywe dowody ci
> sie po prostu nie oplaca, bo gdy zostanie to wykryte idziesz siedziec, a nic nie
> zyskujesz w zamian

hmm, wolnosc? Bo byc moze udalo mi sie zniszczyc pozostalosci po moich
'wyczynach', ktore mogly byc niezupelnie legalne?

> a z czego wynika odpowiedzialnosc ?
> wynika z niedolozenia nalezytej starannosci
> backup raz na 10 lat to wlanie niedolozenie nalezytej starannosci.
gulp! a czy ty kiedykolwiek slyszales o przenosni, ironii i podobnych figurach
poetyckich?

WARNING! Niski poziom dyskusji. EOT FORCED.

do zobaczenia w kolejnej, moze inteligentniejszej dyskusji... Moze zajmij
sie przysieglym tlumaczeniem jakis tekstow, z ktorych sie czegos nauczysz?

honey