Re: Archiwa usenetowe a nagłówki

Autor: Marcin Wieczorek (wieczor_at_polbox.com)
Data: Fri 17 Aug 2001 - 09:20:26 MET DST

Z adresu pastor21_at_poczta.onet.pl nadszedł list o dziwnej treści:
3B7B924E.AFCC82D8_at_poczta.onet.pl:
> Bo uzytkownicy usenetu pozostaja w nieswiadomosci, ze tak dziala/lo
> archiwum Deji.

Mów za siebie. Nie każdy jest przygłupem i nie umie czytać ze zrozumieniem.

> tylko czemu kosztem autorow postow ?

A w jaki sposób cokolwiek tracę gdy moje posty są archiwizowane. Ja bym
nawet powiedział, że zyskuję.

> Juz raz to pisalem.
> Pisanie, wysylanie postu do usenet i na adres e-mail istotnie sie nie
> rozni. Roznica polega jedynie w oznaczeniu odbiorcy.

I to jest właśnie istotna różnica. Wysyłając post do Usenetu pozwalasz
czytać go wszystkim. Wysyłając na prywatny email - tylko odbiorcy.

Dyskusja zresztą jest bezprzedmiotowa. Nigdzie nie jest napisane, że posty
z serwerów mają być kasowane po np. 3 miesiącach. Istnieją serwery news
takie jak news-archive.icm.edu.pl odpowiadające funkcjonalnie Googlom. Masz
zamiar zakazać ich utrzymywania? Jak w takim wypadku zdefiniujesz
archiwizację postu?

--
Marcin Wieczorek  "T-1000"  DELPHI FAQ http://delphi.cartall.com.pl
GG#:237419______________UIN:3692514______________PGP KeyID:F97C2C2E