Re: Archiwa usenetowe a nagłówki

Autor: Franz Maurer (franzmaurer_at_poland.com)
Data: Fri 17 Aug 2001 - 01:10:34 MET DST

On Fri, 17 Aug 2001 00:48:30 +0200, Jacek <pastor21_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Ten blad interpretacyjny zostal juz przedyskutowany w Stanach.
>Brak podstaw dla przyjecia, ze wyszukiwarka usenetowa Deja stanowila element systemu usenet.
Czy potrafisz podac jakakolwiek defincje systemu usenet
(przedyskutowana oczywiscie w Stanach) ktora mowi wprost i jasno z
czego sklada sie usenet a z czego nie?

>Powstala bo powstala, ale nie ma nic wspolnego z Usenetem, poza tym ze przeszukiwala zasoby usenetu.
Czy moge wysnuc wniosek ze Altavista powstala bo powstala i nie ma nic
wspolnego z internetem poza tym ze przeszukuje zasoby internetu?

>Admini serwerow news nie prowadza archiwow usenetu z nieograniczonym czasem retencji,
>czyli nie pelnia funkcji archizacyjnych, jako archiwariusze, ale gdy zaczna gromadzic zasoby usenetu,
>nagrywac na dyski/CD
Mam nadzieje ze wreszcie zaczna archiwizowac alt.binaries.sounds.mp3
bo polowa mi ucieka....

>i gromadzic bez ograniczen, nie w celu aktualnego dostepu do usenetu,
>to zgoda GIODO oczywiscie bedzie konieczna.
Jak mam rozumiec zgoda GIODO jest konieczna aby prowadzic archiwum
"Kuriera Pcimskiego" poniewaz w stopce redakcyjnej jest adres redatora
naczelnego: kowalski_at_kurier.pcimski.pl oraz listy czytelnikow
podpisane imieniem i nazwiskiem.

--
Franz M.