Re: NASK, domena i cudzy znak w nazwie

Autor: Magdalena Fabrykowska (mfabry_at_sgh.waw.pl)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 16:51:33 MET DST

Jacek <pastor21_at_poczta.onet.pl> wrote in
<3B7BCAD3.EC893310_at_poczta.onet.pl>:

>ale dla bezpieczenstwa obrotu prawnego i w celu unikniecia
>zarzutu nieuczciwej konkurencji
>powinienes sie skontaktowac z ta czeska firma.
>Podales interpretacje stanu obecnego, ale brak mozliwosci
>przewidzenia czy zakres nie zostanie rozszerzony w
>przyszlosci

Jezeli roszerze zakres swojej dzialalnosci (co na laczu Astera jest malo prawdopodobne)
to zlamie prawo. Oznacza to, ze NASK bedzie mnie mogl odebrac domene a firma
pozwac do sadu. Ale nie nalezy od razu zakladac, ze mam zle zamiary i jestem
przestepczynia. We wniosku o rejestracje nie bylo slowa o dzialalnosci komercyjnej
(wrecz przeciwnie).

A tak na marginesie: jestem rodzaju zenskiego.