Re: lacznosc na laczu dzierzawionym

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 14:48:23 MET DST

Dnia 14 Aug 01 o godz. 4:00, Paweł Guraj napisal(a):

> I tak sie zlożyło że oba te modemy mają możliwość pracy na łączach
> dzierżawionych. Tego nie umie każdy modem, szczególnie tani,
> wewnętrzny.

AFAIR to opcja pracy na laczach dzierzawionych sprowadza sie do tego, ze
modem akceptuje komende AT&L1 i po przestawieniu w taki tryb automatycznie
wykrywa modem po drugiej stronie drutu i dogaduje sie z nim, bez potrzeby
wydawania zadnych ATD/ATA... ATD/ATA to jest do zwyklych modemow, ktore nie
maja opcji pracy na dzierzawce...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl