Re: NASK, domena i cudzy znak w nazwie

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 17:13:56 MET DST

Magdalena Fabrykowska napisał:

> Jacek <pastor21_at_poczta.onet.pl> wrote in

> Jezeli roszerze zakres swojej dzialalnosci (co na laczu Astera jest malo prawdopodobne)
> to zlamie prawo. Oznacza to, ze NASK bedzie mnie mogl odebrac domene a firma
> pozwac do sadu. Ale nie nalezy od razu zakladac, ze mam zle zamiary i jestem
> przestepczynia. We wniosku o rejestracje nie bylo slowa o dzialalnosci komercyjnej
> (wrecz przeciwnie).

Pojecie dzialalnosci niekomercyjnej w internecie juz prawie nie istnieje.
Przez dzialalnosc niekomercyjna (patrz tworca Linuxa) mozna dojsc do swiatowej slawy,
a ze slawy do pieniedzy.

> A tak na marginesie: jestem rodzaju zenskiego.

Nie watpie ;)
Ale bez twojego zobowiazania wobec Nasku , procedura odbierania domneny bedzie analogiczna.

Nie ma sensu oszczedzac 5 zl na faks fo czeskiej firmy.

Jacek