Re: Krzysztof Czuma, Elektron i PZU ....

Autor: Asmodeusz (chris_at_asmodeusz.prv.pl)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 18:46:05 MET DST

Jacek wrote:

> niepotrzebnie wynajdujesz problemy
> jest juz orzecznictwo od lat i jakos te sprawy zostaly orzekane
> czy sie roznia dowody w IT od dowodow w wypadkach samochodowych ?

Przez cały wątek uparcie powołujesz się na jakieś tajemnicze
orzecznictwo. Może podaj w końcu jakiś konkretny przykład np ( Dz.U.
poz. data )?

> Samochod po wypadku tez mozna przesunac, kierowcy sie moga zamienic itd.,
Hih, śliczna analogia. A skasować i zainstalować od nowa ? Bo mój się
już troszkę zużył.
> sprawca moze uciec z miejsca wypadku,
> ale to nie przeszkoda, aby probowac ustalic sprawce wypadku
> i jakos to sie dokonuje od dziesiatkow lat.

Samochód jako analogia do IT :
spoofing - robie identyczny samochód jak sąsiada i powoduje wypadek.
DDOS - pożyczam sobie duuużo samochodów od całej dzielnicy i wyjeżdzam
wszystkimi na raz na drogę dojazdową.
Sniffing - telepatycznie wyczuwam kto jedzie każdym z samochodów w
dzielnicy. Aha i telepatycznie kopiuje wzory kluczyków do stacyjek.
Wirusy - sdamochód sam jedzie gdzie indziej niż kierowca prowadzi -
paliwo było zawirusowane.

> Ja nie mowilem o karach, ale o zakresie odpowiedzialnosci.
> Jezeli masz manual do softu to obowiazuje on na calym swiecie, niezaleznie od
> lokalnych regulacji.

Zwariowałeś ??? Spróbuj się powołać w sądzie na manual. Czy ty naprawde
uważasz że instrukcja obsługi ma moc prawną większą od np. konstytucji ?
To może ja napisze jakiś programik, a manualu do niego zabronie Jackom
dostępu do newsów?

--
Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
chris_at_asmodeusz.prv.pl