Re: Krzysztof Czuma, Elektron i PZU ....

Autor: Lukasz Jachowicz (honey_at_7thGuard.net)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 16:07:08 MET DST

Jacek napisal(a):
> niepotrzebnie wynajdujesz problemy
> jest juz orzecznictwo od lat i jakos te sprawy zostaly orzekane
> czy sie roznia dowody w IT od dowodow w wypadkach samochodowych?
>
> Samochod po wypadku tez mozna przesunac, kierowcy sie moga zamienic itd.,
> sprawca moze uciec z miejsca wypadku,
> ale to nie przeszkoda, aby probowac ustalic sprawce wypadku
> i jakos to sie dokonuje od dziesiatkow lat.
bo zostaja _slady_, ktore jest ciezko zatrzec. Ale czasem sie udaje, spojrz,
ze ciagle sa przestepstwa bez wykrytego sprawcy.

A ja pokazalem, ze praktycznie bezproblemowo da sie zatrzec slad w sieci
badz spreparowac falszywy, zeby kogos oskarzyc... I co?

> Ja nie mowilem o karach, ale o zakresie odpowiedzialnosci.
> Jezeli masz manual do softu to obowiazuje on na calym swiecie, niezaleznie od
> lokalnych regulacji.
> Podobnie jest z adminami.
> Zakres obowiazkow i odpowiedzialnosci jest podobny na calym swiecie.
he? moment, nie mowimy tu o obowiazkach (raz na 10 lat robic backup), lecz
o _odpowiedzialnosci_. Bardzo prosze o powrot do tematu :)

honey

--
http://7thGuard.net/