Re: NASK, domena i cudzy znak w nazwie

Autor: Lukasz Jachowicz (honey_at_7thGuard.net)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 15:54:02 MET DST

Jacek napisal(a):

> Moc ewentualnego zobowiazania wynika jedynie z sankcji karnych
> a nie z oswiadczenia.
czyli jesli dany przepis nie przewiduje sankcji karnej, nie musze
go przestrzegac? Witaj w swiecie anarchi :P

> Kazdy obywatel jest zobowiazany do przestrzegania prawa i nie ma potrzeby
> skladania takiego oswiadczenia.
ale jego zlozenie nie stanowi przestepstwa. I wolno mi je zlozyc, zwlaszcza,
ze wtedy daje dodatkowo dowod NASKowi, ze znam przepisy i znana mi jest
ew. odpowiedzialnosc za ich zlamanie.

> To jest umowa, ktorej tresc swobodnie okreslasz.
> A tutaj jest oswiadczenie o zobowiazaniu do przestrzegania przepisow.
yhy :)
regulaminu nasku itp :P

> Czy kierowcy nie sa zobowiazani do przestrzegania przepisow o ruchu drogowym ?
sa

> Czy odbierajac prawo jazdy zobowiazuja sie do ich przestrzegania ?
nie :P Nic nie podpisywalem :) Testowano tylko moja znajomosc takich
przepisow, a nie proszono o obietnice, ze bede ich przestrzegal.

> Czy cos z tego wynika, poza mandatami ?
hmm, ale o co tu chodzi?

h.
ps: prosze, niech ta dyskusja nie przerodzi sie w watek pt "polscy
kierowcy - czy maja przestrzegac przepisow" ;)