Re: Krzysztof Czuma, Elektron i PZU ....

Autor: Lukasz Jachowicz (honey_at_7thGuard.net)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 14:31:43 MET DST

Jacek napisal(a):

> nie myslalem ze admin ma byc strona,
w opisywanej sytuacji jest :)

> ale wtedy policja zabiera ze soba 2 innych cywilnych adminow, kogos ze
> swojego wydzialu informatyki i no problem
no ale co to zmienia? Szczerze mowiac, usuniecie pewnych rzeczy mozna zalatwic
dosc szybko :) eee, jednym poleceniem? Np piraci na gieldach mieli rezydentnie
zaladowany program, ktory po nacisnieciu ctrl-cos-f12 blyskawicznie
zamazywal dysk :)

> to jest tak jak z produkcja samochodow,
> skoro Ford zaczal tasmowa produkcje samochodow, to sie wszyscy wzorowali
> na Fordzie
> podobnie jest z IT.
> Skoro w Stanach to sie zaczelo to sie wzorujemy na Stanach./

no wszystko pieknie, ale pokaz mi _polska ustawe_, ktora o tym mowi.
Bo w takim razie mozemy karac smiercia za niektore rzeczy, bo w usa to
robia :) NIE PODLEGAMY POD PRAWO USA, Nowej Zelandii czy kogokolwiek.
Jesli cos nie jest zapisane w polskim prawie, dla polskich sadow sie nie
liczy.

honey