Re: Archiwa usenetowe a nagłówki

Autor: Lukasz Jachowicz (honey_at_7thGuard.net)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 14:39:43 MET DST

Jacek napisal(a):
> Nie rozumiem twojej odpowiedzi.
> Poprzednia byla taka, ze elektroniczna poczta prywatna (rozumiem wszystkich w
> kraju)
> jest archiwizowana przez echelon i tylko nieliczni maja dostep do tych
> archiwow.
> Zapytalem gdzie to mozna znalezc, a ty piszesz o algorytmie wyszukiwania.
no i prawidlowo. Przeczytaj jeszcze raz moja wypowiedz... nie mow, ze nie
potrafisz wyszukac informacji archiwizowanych przez echelona... przeciez
jestes specjalista od algorytmow, rowniesz wyszukiwawczych... na pewno
sobie poradzisz, znajdziesz tajne archiwa i podzielisz sie ta wiedza
z nami i honorowym konsulem NZ...

> Algorytm to jedno a archiwa poczty prywatnej to drugie.
> Mowisz o algorytmie wyszukiwarki Google.
> No przeciez nikt nie powie ze jest dokonaly.
> Takie algorytmy projektowalem 10 lat temu i pewnie o kilka klas efektywniejsze,
> gdyz uwzgledniajace moje potrzeby.
no to wlasnie o to mi chodzi - potrzebujesz czegos, co wyszuka tajne dane
echelona - zrobisz to bez problemu... przeciez juz od tylu lat sie tym
zajmujesz...

> Pomysl czemu ludzie klikaja kilkanascie , kilkadziesiat razy w wyszukiwarce i
> spedzaja godziny na szukaniu.
zmieniasz temat :P
a sam to przed chwila pietnowales. I wlasnie dlatego reszte twojego posta
wycinam.

honey