Re: Wirusowe Wojny - CODE RED - metoda i procedura zwalczania wirusow teraz i w przyszlosci

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 07 Aug 2001 - 18:33:12 MET DST

> Dlaczego znowu mam wrażenie że nie wiesz co piszesz?

to masz zle wrazenie

> Co ma CodeRed do załšczników?

Ktos odpowiedzial, ze nie nalezy otwierac zalacznikow poczty, aby nie uruchamiac wirusow
pocztowych.
Odpowiedzialem ze powstrzymanie sie przed otwieraniem zalacznikow jest nierealne.

A jezeli cie interesuje, to opis worma CODE RED jest na serwerze CERTu i kilku innych.

> [cut bo.....]
>
> Czyj to tekst przetłumaczyłeś?
> Wypada podać autora....

masz jeszcze inne pytania ?

> alt.jacek.virii się szykuje?

ok.
Cert juz takie pomiary wykonal.

> Każdy, kto zadał sobie odrobinę trudu, aby spytać przeszukiwarkę z którš współpracujesz....

Rozumiesz, ze nie znasz.
Ale juz otrzymalem odpowiedz dawno temu.
EOF