Re: Wirusowe Wojny - CODE RED - metoda i procedura zwalczania wirusow teraz i w przyszlosci

Autor: Tomasz Piłat (poncki-NOSPAM-USUN_at_irc.pl)
Data: Tue 07 Aug 2001 - 19:22:06 MET DST

Jacek <pastor21_at_poczta.onet.pl> wrote:
> A jezeli cie interesuje, to opis worma CODE RED jest na serwerze CERTu i kilku innych.
Ehm, obawiam się, że widziałem ten kod DUŻO wcześniej niż Ty.
Pomijam już, że wiem kto napisał CodeRed....

> masz jeszcze inne pytania ?
Na to jeszcze nie odpowiedziałeś.
Nie chce, żebyś się przegrzał...

> Cert juz takie pomiary wykonal.
A może CAIDA? I czy na pewno pomiary?
BTW, jak Ci się udało ich namówić, żeby zrobili specjalnie dla Ciebie te śliczne animacje?
Nie chce mi się tego w Echelonie szukać....

> EOF
FUT'a zapomniałeś...

Poncki