Re: Wirusowe Wojny - CODE RED - metoda i procedura zwalczania wirusow teraz i w przyszlosci

Autor: Tomasz Piłat (poncki-NOSPAM-USUN_at_irc.pl)
Data: Tue 07 Aug 2001 - 18:25:54 MET DST

[składam z dwóch]

Jacek <pastor21_at_poczta.onet.pl> wrote:
> Osobiscie tez nie znam tych 300.000 biznesow, ktore uruchomily ten zalacznik, ale one jednak
> istnieja.

a wcześniej:

> ale rozklad prawdopodobienstwa ich skutecznosci to rozniew rozklad normalny i dlatego
> 300.000 serwerow IIS zostalo zainfekowanych, jakkolwiek administrowanych przez wybitnie
> skutecznych administratorow.

Nasz drogi expercie od wirusów...
Dlaczego znowu mam wrażenie że nie wiesz co piszesz?

Co ma CodeRed do załączników?

> Moze to z pewnoscia ograniczyc rozpowszechnianie sie wirusow, ale nie zawsze jest tak, ze
> wlasciciel
> uruchamia tylko kontrolowane procesy.
> Moze uruchamiac procesy, ktore uruchamiaja wiecej niz jeden proces.
No i niby tego system nie jest w stanie kontrolować?
Może czas zapoznać się z czymś innym niż MS-Windows?

> To jest dyskusja na temat czy lepiej pisac algorytmy rekurencyjne czy iteracyjne.
> Jezeli rekurencyjne to wprawdzie tracimy kontrole na procesami, ale ich pisania jest latwe i
> przyjemne. Mozemy je zastapic algorytmami interacyjnymi, ze stosem.
> I model powielania sie wirusow internetowych, rozpowszechnianych w formie zalacznika do
> emaila
> to jest model algorytmu rekurencyjnego, wykonywanego w sieci w formie distributed computing,
> na komputerach podlaczonych do internetu, wyposazonego w elementy heurystyczne.
[cut bo.....]

Czyj to tekst przetłumaczyłeś?
Wypada podać autora....

> Poszukuje kilku osob, aby przeprowadzic pomiary predkosci mnozenia sie wirusow internetowych
alt.jacek.virii się szykuje?

> Czy ktos zna kod wirusa CODE RED ?
Każdy, kto zadał sobie odrobinę trudu, aby spytać przeszukiwarkę z którą współpracujesz....

Poncki