Internet Sharing - jak wykryc programowo

Autor: jagadish_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 03 Aug 2001 - 12:28:13 MET DST

Potrzebuje napisac program wykrywajacy czy komputer na ktorym go odpale udostepnia internet innym (na wszystkie platformy windozowe).

Na innych grupach odpowiedzieli mi ze niepowiedza bo dzieki temu moga wpasc.

Ktos inny skierowal mnie tutaj.

Programuje w VB i Perlu, wiec jesli to mozliwe prosze o przyklad w tych jezykach a jesli w innych to znajde kogos kto mi to przetlumaczy.

Jak mozna wykryc (co sprawdzajac za pomoca napisanego programu} ze komputer udostepnia Internet.

Mysle ze kazdy kto sprzedaje dostep do internetu bedzie zainteresowany jak to zrobic.

JO