Re: Internet Sharing - jak wykryc programowo

Autor: Mariusz Mazur (mariusz_at_isn.pl)
Data: Fri 03 Aug 2001 - 13:51:39 MET DST

In article <23b9.00000002.3b6a7cbd_at_newsgate.onet.pl>,
jagadish_at_poczta.onet.pl says...
> Potrzebuje napisac program wykrywajacy czy komputer na ktorym go odpale udostepnia internet innym (na wszystkie platformy windozowe).
>
> Na innych grupach odpowiedzieli mi ze niepowiedza bo dzieki temu moga wpasc.
>
> Ktos inny skierowal mnie tutaj.
>
> Programuje w VB i Perlu, wiec jesli to mozliwe prosze o przyklad w tych jezykach a jesli w innych to znajde kogos kto mi to przetlumaczy.
>
> Jak mozna wykryc (co sprawdzajac za pomoca napisanego programu} ze komputer udostepnia Internet.
>
> Mysle ze kazdy kto sprzedaje dostep do internetu bedzie zainteresowany jak to zrobic.

Afaik mozna to wywnioskowac na podstawie wynikow ipconfig i route (po
odpaleniu tego pierwszego bedziesz wiedzial czy komp jest podpiety pod
jakas inna siec).

--
Mariusz Mazur
"One Ring to bring them all and in the darkness bind them"