Re: NASK - wymiana opinii

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Fri 03 Aug 2001 - 12:26:10 MET DST

"Krzysztof Halasa" <khc_at_intrepid.pm.waw.pl> wrote:

> No to nie wiem czemu userzy trumpeta uzywali.
> Chyba ze to wtedy MS liczyl IP TTL na 4 bitach.

bo się przyzwyczaili. W poprzednich Windowsach (3.0 i 3.10) stos IP był
tylko od Trumpeta , w Win 3.11 (for Workgroups - ladnie to nazwali) pojawił
się już stos IP Microsoftu, ale mało kto wiedział jak to zanistalować i
skonfigurować. Jak było w Win 2.0 - nie pamiętam (bardzo krótko ten system
oglądałem).

B.