Re: Teleglobe i tpsa

Autor: Wojtek Zak (zakvoy09_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 31 Jul 2001 - 10:36:03 MET DST

Użytkownik "Jaroslaw Rafa" <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> napisał w wiadomości

> Najwyrazniej sie zwraca, skoro takie firmy *istnieja*.

Wiem, że istnieją, tylko zobacz, jaki mają potencjał i kapitał.
Np. Chello to tak naprawdę telewizja kablowa UPC; wg mnie mogą i dwa lata
dokładać do interesu, pod warunkiem, że będą osiągać wzrost posiadanego
udziału w rynku.. A pojedyńczy człowiek raczej takiej rezerwy finansowej nie
ma, stąd to, co napisałem w moim poście, dla skorygowania czyjegoś błędnego
poglądu o istnieniu monopolu w dostepie do Internetu w Polsce.

Pozdrawiam

Wojtek