Re: Bezpieczeństwo bank ó w internetowych

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 30 Jul 2001 - 19:21:34 MET DST

Dnia 19 Jun 01 o godz. 15:19, Michal Margula napisal(a):

> Jak się przepełni limit to smsy są tracone (te co nowa nadchodzą), lub z
> automatu kasuje stare.

To chyba masz jakis bardzo nietypowy telefon.
W wiekszosci tych, ktore znam, po zapelnieniu sie pamieci SMS-ow centrum
SMS-owe czeka z nadeslaniem nastepnych, az skasujesz z telefonu te, ktore tam
sa. I tak powinno byc, bo SMS nie ma prawa ot tak sobie zginac.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl