Re: proxy dla polpak

Autor: Paul Radetzky (pawrad_at_polbox.com)
Data: Fri 27 Jul 2001 - 00:45:37 MET DST

On Tue, 24 Jul 2001 11:56:20 +0000 (UTC), Pawel Krawczyk
<antispam_kravietz_at_ceti.pl> wrote:

>Na czym zarabia TPnet? Przypuszczam że w 90% na impulsach z dialupów.
>Czy więc TPSA zarabia więcej jak ?ci?gasz plik szybko i sprawnie? W życiu.
>Czy ludzie przestan? korzystać z usług TPSA albo przestan? ?ci?gać pliki?
>Nie. Czy TPSA będzie inwestować w usprawnienie pracy sieci? Nie, bo
>po co. Nie musz?. Nie maj? motywacji ekonomicznej.

 Czyzby? A nie sadzisz, ze gdyby mieli na przyklad mozliwosc grania w
jakies rpg nawet na serwerach w usa to nie siedzieliby wiecej? Inna
stara prawda po prostu mowi, ze apetyt rosnie w miare jedenia. Im
wieksza przepustowosc, tym wiecej zaciagaliby i JEZELI taryfikacja by
istniala, wowczas TPSA zarabiala wiecej.

 Poza tym ja juz zmienilem dawny front i TPSA sie nie czepiam. TPSA
jest super, bo JAK NA TOTALNEGO MONOPOLISTE w wiekszosci rejonow kraju
jest bardzo wspanialomyslna. Gdyby faktycznie byla nastawiona na sam
zysk to jeszcze moglaby dac popalic.

--
Pawel Radecki radeckip_at_priv.onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl
< But never is a promise and you can't afford to lie, wiec uwazaj,