Re: Nask - problem

Autor: Syndrom Zwrotny (def2000_at_polbox.com)
Data: Fri 27 Jul 2001 - 00:44:26 MET DST

"JG" <jg_at_pvd.pl> wrote in message news:9jm5tc$p2f$1_at_phone.provider.pl...
> W '98 roku zarejestrowalismy domene - zgodnie z owczesnym regulaminem
jedyna
> oplate, jaka powinnismy poniesc byla oplata jednorazowa.

Ja zarejestrowałem domenę w 1997 roku i również nie zamierzam niczego
płacić. Nawet po pierwszej fakturze im odpisałem (2 lata temu) i wygląda na
to, że dali jej spokój. Teraz czepiają się zeszłorocznej i bieżącej faktury.
Zadzwoniło do mnie nawet jakieś dziecko z działu windykacji NASK i okazało
się, że nikt tam chyba nie ma pojęcia o tym, że kiedyś opłata była
jednorazowa.
Ja również nie mam regulaminu, oferty ani umowy, a fakturę mam od
pośrednika. Co ciekawe, pośrednik ów w swoim czasie wystąpił do sądu z
wnioskiem o ustalenie treści umowy o rejestrację nazwy (nazw?) domenowej.
Nie mam pojęcia co z tego wyniknęło.

((2))