Re: Co sadzicie o ATM i IDS

Autor: Jurek (jurek_at_qw.pl)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 16:40:07 MET DST

Osobiscie korzystam z lacza IDS. Jestem bardzo zadowolony. Reakcje IDS'u w
przypadku awari to okolo dwoch godzin. Transfer mam bardzo dobry, a w
szczegolnosci przez Ebone, na ktore zdecydowalem sie pol roku temu.
Przyspieszone zostaly strony z poza Polski okolo 6-8 razy przy laczu 1 Mbps.
Obecnnie mamy juz trzy lacza od IDS'u 2x1 Mbps oraz 2 Mbps w trzech
miejscowosciach i wszystko dziala bardzo dobrze! Korzystamy z ich uslug
ponad dwa lata i nie bylo zadnej skuchy z ich strony.
Jednym slowem polecam IDS.

Pozdrawiam
Jurek