Re: Co sadzicie o ATM i IDS

Autor: Your Friend iF You Want [nNm] (unc_at_radom.ids.edu.pl)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 16:48:04 MET DST

In article <ENNfO4Yw2mJQ8g8YSvs0a+ZnTWsc_at_4ax.com>, sokes wrote:
>Wlasnie zamierzam zestawic lacze 2Mbps i zastanawiam sie jakiego
>providera wybrac. Myslalem o ATM (www.atm.com.pl) lub o IDS
>(www.ids.net.pl). Czy ktos moze cos powiedziec na temat tych
>providerow. Czy mozna u nich brac lacze czy lepiej wybrac innego
>partnera?

Nie mam lacza z IDS-u ale znam ludzi ktorzy maja i nonstop narzekaja na
adminow ktorzy nie umieja poprawnie nawet dns-a, rDNS-a skonfigurowac, co
do ATM nie mialem stycznosci ale znam osoby ktore maja ATM i zero
problemow, zadnego narzekania, proponowal bym wybrac ATM

--
Z powazniem
|====== \\--//--//e-mail: unc_at_radom.ids.edu.pl\\=======\